josenanita.reismee.nl

Heet hier!

Intussen ben ik ook maar aan de siësta begonnen tussen een en zes is het fietsen geen pretje. Dus nu start ik om half acht en doe na enen niet veel meer. Intussen zijn mijn remmen versleten dus ik hoop dat ik het vandaag nog kan oplossen, komt door het vele dalen denk ik. De bossen zijn intussen verdwenen dus nu fiets ik in een veel kaler en rotsachtiger gebied. Ook mooi en intussen al bijna een week in mijn eentje en dat is toch wel wennen. Bovendien zijn hier geen toeristen.

Reacties

Reacties

Ella

Moment voor je zelf dusssss????????
Toi, toi, toi en doe maar een trappie minder dan met die hitte.

Anton

Ja, het kan bloedheet zijn in Spanje. Weet niet precies waar te rijdt op dit moment.... Salamanca? richting Madrid?
Maakt niet uit..... veel bewondering voor wat je doet, zo alleen door dat immense land. Zet 'm op!

Gerard

Jos.Heel verstandig om hetzelfde leefritme aan te houden van de spanjaarden en de benen stil te houden op het heetst van de dag. Tenzij je in de problemen komt met wat je nog wilt doen. Hoe is het met Spaans spreken.?

Ad

...Marokko Jos?...

Ritha Kruythoff

Hey Jos en Anita,
in Nederland is he took bloedheet deze dagen bijna 40grade
Mooie vrhalen van jullie reis, nog veel plezier met jullie tocht.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!