josenanita.reismee.nl

Tours

we daalden af naar de Loire om die te passeren over allerlei kleine bruggetjes en zodoende Tours inte fietsen. Prachtig uitzicht op de kathedraal waar binnen een koor oefende en ons zo bijna echte pelgrims liet voelen. De dagstartte met een buitje maar verder weer prachtig zonnig weer.

Ella

Dat klinkt supergoed.
Als 'pelgrimtoerist' kom je vanzelf in andere sferen is mij al eens verteld. Geniet van deze prachtige route met de Jacobsschelp als 'wegwijzer'. Doei,doei! XXX

Hermien.

Leuk om jullie te kunnen volgen. Wij vonden het gebied rondom de Loire al pittig, succes!

Liesbet

Wat ontzettend leuk om jullie te kunnen volgen. Prachtig avontuur toch. Jaloers zeker, maar erg gegund. Geniet ervan X

Ton &Karin

Groeten uit zonnig Schotland. Wij houden het nog even bij wandelen. Nog niet een fietser gezien hier. Alleen boeren op quads die achter de schapen aanrijden. Nog veel fietsplezier.

Karen

Alweer een paar weken op weg, zitten de blaren er al op of eelt?? Blijft stoer, heb vandaag een nieuwe fiets dus ga aan het trainen maar wij beginnen met de Zuiderzee, peanuts voor jullie, maar je moet ergens beginnen.
Have fun mooie kanjers en leuk om een beetje op de hoogte te blijven. Laters, ook groet van John.x