josenanita.reismee.nl

De handdoek in de ring.

Ik zit thuis!! Nadat ik de start van de nieuwe route had gemaakt werd ik ziek, de hittegolf van hier gold ook voor Spanje dus uitzieken lukte slecht in het tentje. De route die ik verder zou gaan werd alleen warmer, stiller en steiler. Uiteindelijk dan toch maar besloten om geen risico's te nemen en het dan maar hier bij te laten wel moeilijk besluit maar toch maar verstandig doen. Intussen ben ik al redelijk hersteld en ja dat was het dan. Bedankt voor de reacties.

Ella

ha die Jos,

Goed besluit en gezondheid gaat voor alles.
Trouwens kwaliteit gaat voor quantiteit hey????
Nu lekker nagenieten van alle mooie momenten tijdens een prachtige reis!
Beterschap hoor.
Groetjes,
Ajé en Ella

Esther

Wijs besluit! Het was inderdaad echt bloedverziekend heet. Wij zaten een weekje in Frankrijk. Stil zitten in de schaduw en verder niet bewegen. Snap dat het dus echt niet te harden is als je ziek bent in je tentje. Heb genoten van jullie mooie verhalen!

Tot snel :)

iet de wit

Hoi Jos, Jammer voor je, maar goeie keus gemaakt. Je gezondheid is het belangrijkste toch. Hoop dat je inmiddels beter bent!. groetjes Iet en Wim.

ad

Kom ik binnenkort lekker naar je nieuwe huis ...welkom thuis Jos

Erna

Een hele prestatie van jullie beiden, en logisch dat je gestopt bent. Jammer dat de leuke reisverhalen nu ophouden. Tot snel.

Ton en karin

jammer. Maar je hebt in elk geval een geweldige tocht om met voldoening op terug te zien achter de rug.

Gerard

Begrijpelijk ,dat dit een moeilijk besluit was. Maar ziek, alleen en in je tent moeten liggen terwijl het bloedheet is, is niet fijn. Wijs besluit om aan je gezondheid te denken en naar huis te gaan.

Geert

Ha die Jos, je weet toch dat je dat bewegen niet moet overdrijven, en nog van Harte gefeliciteerd met Merel, ben woensdag thuis, bel je.

Anton

Good to be back home, toch?

En bedankt voor mooie verhalen en leuke foto's van deze bijzondere reis.

Hanny

Hoi Jos,

Een heel verstandig besluit, jullie kunnen terug kijken op een fantastische ervaring en nu nagenieten!!!

groetjes van Jaap en Hanny

Liesbet

Ach, gelijk heb je. Maar NIET leuk. Moest aan je denken, ik zat in bloedheet Mataro, net als Esther schrijft, stilzitten en wachten tot het over ging.
Hoop je gauw eer eens te zien X

Margreet Cobelens en Nico Berkhof

Dag Jos en Anita, wij (Nico en Margreet) hebben elkaar in Spanje getroffen. Eerst nog met Anita samen en later in Burgos hebben we nog met jou Jos, gegeten op de camping. Jammer dat je eerder dan gepland naar huis moest maar het lijkt een wijs besluit te zijn geweest. Wij zijn inmiddels afgelopen donderdag 30/7 thuis gekomen. De Pyreneen terug was een "makkie" vergeleken met die bergen in Spanje. De westelijke Jacobsroute terug was milder, wat saaier, dan de heenweg over de oude wegenroute. Maar we hebben het goed gehad. We kijken terug op een mooie reis, waar we leuke mensen ontmoet hebben o.a. jullie. Groeten Margreet Cobelens en Nico Berkhof

Jos van Hulten

Hallo Margreet en Nico,
Geweldig dat jullie de hele route hebben afgelegd, mooie ervaring. Het blijft jammer dat het mij niet lukte maar al met al was het een mooie reis. Veel plezier met de kleinzoon.
Groeten Jos van Hulten en Anita de Wit