josenanita.reismee.nl

Dordogne

Veel Engelsen hier die ondanks een jarenlang verblijf nog steeds met een roodverbrande kop rondlopen, kan ook van de wijn zijn. Het is belachelijk mooi weer soms bijna te warm om te fietsen. Allerlei leuke dorpjes en gezellige terrasjes wat de vaart er goed uithaalt. nu na een etentje in St Emilion weer op de camping ik zou zeggen werk ze allemaal.

Ineke

Zo, dat klinkt goed. Je zou bijna vergeten waar je mee bezig bent.
Ga zo door!!! Wij in Nieuwkoop met de boot: koud, regen en wind.
Groetjes.

Geert

Hoi Jos en Anita, gek he hier komt het met bakken uit de hemel en is het koud (29 mei 19.00 uur) vind de verhalen en foto's top, al ben ik waarschijnlijk 1 v/d weinigen die niet jaloers op jullie is.

Erik

Wat gaat dat snel joh, nog effe en je ziet de Pyreneeën al liggen! Leuk om jullie te volgen en veel plezier

Liesbet

Hey jongens, echt genieten he. Nog ff en dan ben je jarige Jos
Ik begreep van Pete dat je ook van plan bet Barcelona aan te doen. Ik ben zelf van 5/10 juli daar in de buurt. Bij mijn broertje in Mataro. Dus als je ook daar bent gewoon even appen of mailen.
Veel plezier met die rode Engelsen
Liesbet

Raymond

ha Jos en Anita,
Inmiddels ben ik weer thuis van mijn fietsavontuur in de Alpen en de Jura, vervolgens nog een stuk in Duitsland gefietst. Jullie zijn al behoorlijk op weg. Leuk om jullie op deze wijze te volgen.
Bon Camino
Raymond

Erna

Hoi broertje, alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen en Anita gefeliciteerd met je fietsmaatje.
X Erna.

Gerard

Hallo Jos en Anita
Dat zijn weer de indrukken die ik mijzelf ook kan herinneren van die streek in La douce France. Geniet ervan zolang je kunt. Je mist niets in NL, matig weer, wat wel voor het komend weekend goed gaat worden. Wat de kleur van die Engelsen betreft. Rood betekent meestal gevaar, maar dat weet je natuurlijk nooit.

Ella

Hey zwager, van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag, en wat voor eentje!!!
Anita jij van harte met die schat van je.
Beetje vroeg maar toch alvast Proost! Groetjes ook van Ajé

Trudy

Halo Luitjes,
Zo te zien en te lezen hebben jullie prachtig weer. Hier in Voorburg regent het al vanaf vrijdag.
Jos gefeliciteerd met je verjaardag.Anita jij natuurlijk ook. Ontmoeten jullie vandaag Merel en Jo nog ergens?
Nou geniet ervan.

Gerard

Hallo pedaleurs.
Jos,hartelijk gefeliciteerd met het bereiken van deze respectabele en memorabele leeftijd van 60 jaar!!
Geworden tijdens een pelgrimtocht. Anita ook hartelijk gefeliciteerd natuurlijk.

Karen

Van harte Jos, heel bijzonder om op zo'n route jarig te zijn, krijg je als 60 jarige vast de zegen straks in Compostella en een groot applaus want welke Delftenaar van 60 fiets er nou zo'n klere eind!!! Mooie foto's trouwens. Anita, jij ook gefeliciteerd en neem er vanavond een borrel op die je later mag declareren bij de Coach en Ka. Veel fietsplezier!

Jolanda

Hé Jos en Aniet!
Leuk om ff mee te kijken! Krijg acuut last van reiskriebels...
Doe het vandaag voor het eerst en zie dat je jarig bent Jos... Van harte!!
Geniet ze!!
Liefs Jolanda

Berend

Wat gaat het allemaal voorspoedig! Heerlijk! Geniet ervan!

iet de wit

Hoi Jos en Anita, Van harte gefeliciteerd!! En genieten jullie verder maar van het mooie weer. Liefs Iet en Wit

iet de wit

moest natuurlijk Iet en WIM zijn.........