josenanita.reismee.nl

Pyrenee

zoals Erik al voorspelde verschenen eergisteren de Pyreneen aan den einder. Eerst gisteren nog een rustdag met dochter Merel en haar vriend Joe en deze ochtend weer op pad. Intussen zitten we nu aan de voet van die Pyreneen. Morgen start de eerste klim hier vanuit Accous en de dag erna volgt de tweede vanuit Jaca. Intussen zitten die Fransen hier nog steeds vet te lunchen met een paar rosetjes erbij. Dat is nog eens wat anders als je meegebrachte boterhammetje op te kluiven tussen de middag. Moeten we het op de zaak toch maar eens over hebben.

Erna

Hou het maar bij jullie boterhammetjes, want aan de klim beginnen met rosè in de kuiten, dat lijkt mij niet zo'n strak plan.

Geert

Wat is vakantie toch fantastisch, zelfs je werk heeft er plezier van groepstherapieën met een verplicht roseetje

Bob en Henny

Heel veel plezier samen, geniet ervan!!

Zuster joke

Prachtig jullie reisverhaal,geniet van jullie Reis!
Wat is het heerlijk om zo iets te kunnen doen,en overal weer andere mensen tegen te komen.
Liefs Joke v Schendel

marian

haha, wacht wel tot je er weer bent, rose bespreken tijdens de beleidsvergadering, kijk er naar uit.
Prachtig volgen zo, die reis van jullie