josenanita.reismee.nl

Leon

intussen dus in Leon. We zien steeds meer wandelaars met name uit Spanje. Soms ook fietsende Spanjaarden op ATB maar die gaan niet zo snel. Verder met name oudere Nederlanders en soms wat Belgen. De Nederlanders veelal uit de zorg of onderwijs dus je kan je voorstellen wat een geklaag dat oplevert. De regen is verdwenen en de dorre hoogvlakte ligt er fris bij. Mazzel

marian

Leon, met een streepje, dan zijn jullie er bijna, zo te zien op de kaart . Tjonge jullie gaan megasnel, respect!!

Marian (Brijder)

Net terug van een weekje Spanje, maar dan anders. Met 28 gr. op de golfbaan ook wel afzien maar gezien jullie verhalen valt dat nog wel reuze mee. Morgen ons etentje, we zullen er 1 op je nemen Jos! Wellicht nog goede tips voor mijn zus en zwager? zij gaan deze tocht ook ondernemen binnen enkele weken.

Ton & Karin

Nog ongeveer 350 km. doortrappen.

Marga Kruemmel

Hé Jos, leuke blog. Je bent al ver. Veel succes verder.

Geert

Wat heeft ons jos een mooi hoofddeksel, en kijkt Anita gelukkig, is dat omdat ze al weer naar huis gaat??

Geraldine

He Jos, dat hebben we niet afgesproken....Waar blijven de lange haren en de beloofde baard?
Lachen jullie zo omdat het jullie gelukt is weer een kathedraal te bezichtigen of lachen jullie naar jullie "selfie"